Verse 1
Here I am
我在這裡
Down on my knees again
再次向你屈膝
Surrendering all
降伏於祢
Surrendering all
降伏於祢

Find me here
在這裡找到我
Lord as You draw me near
主如同祢吸引我靠近
Desperate for You
我渴望祢
Desperate for You
我渴望祢

Chorus 1
I surrender
我降伏於祢

Verse 2
Drench my soul
浸透我的靈
As mercy and grace unfold
隨著憐憫和恩典展開
I hunger and thirst
我渴慕祢
I hunger and thirst
我渴慕祢

With arms stretched wide
張開我的雙臂
I know You hear my cry
我知道祢聽到我的哭泣
Speak to me now
對我說話
Speak to me now
對我說話

Chorus 2
I surrender
我降伏於祢
I surrender
我降伏於祢
I want to know You more
我想要更多認識祢
I want to know You more
我想要更多認識祢

Bridge
Like a rushing wind
如同狂風
Jesus breathe within
耶穌向我吹氣
Lord have Your way
讓祢的道路
Lord have Your way in me
讓祢的道存在我心中

Like a mighty storm
如同暴風
Stir within my soul
攪動我的靈
Lord have Your way
讓祢的道
Lord have Your way in me
讓祢的道存在我心中

arrow
arrow

    Elle 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()